Afstrepen

14 november 2015 - Hillegom, Nederland

Hey!

Nog 2 weken!

Het aftellen en afstrepen op lijstjes is nu echt begonnen. Nog 17 nachtjes slapen, 8 dagen werken, 1 tandartsafspraak, 1 (of 2) afspraken in het ziekenhuis en de gipskamer (mag een week mijn nieuwe kortere 'zonder hand' gipsspalk proberen en anders toch een zelfde 'oude' model van oksel t/m hand). De meeste aanschaf boodschappen zijn gedaan. Nu nog 'project' huis opruimen en klaar maken voor de oppas :-).

Het gedag zeggen van verschillende mensen is ook begonnen. Gezellige etentjes en een high-tea staan nog op de planning.

De kiebels van de zenuwen beginnen zo nu en dan te komen, gezonde spanning op wat er komen gaat. Nog best wat te doen en te regelen de komende 2 weken, nog heel wat gedag te zeggen voor de komende maanden.

Maar met elke dag die ik afstreep van mijn kalender groeit ook de zin in dit avontuur.

Groetjes Marije

1. Edith:
    15 november 2015
    Bij ons is het afstrepen ook begonnen...in je eentje naar de andere kant van de wereld.....maar ja....dat heb je met zo een opvoeding.....denken voor je doet, en vooral zeer zelfstandig zijn....dus we hebben alle vertrouwen in je....onze lieve, zelfstandige meid
  2. Iedje:
    19 november 2015
    oh Marije.... het gaat GEWELDIG worden!!! super dat je het aandurft!! een ervaring die niemand je ooit meer kan afnemen !!!
    en Edith.... het komt goed hoor!! (spreekt de ervaringsdeskundige... ;-))
  3. Edith:
    20 november 2015