Dag allemaal!

1 december 2015 - Schiphol, Nederland

Hey!

Na een heel kort nachtje (ja ja lang leven de zenuwen) vanochtend de laatste spullen in de koffer en tas gegooid en huis afgesloten. Het gaat nu toch echt gebeuren!

Om kwart voor 10 vanaf mijn ouders huis met mama richting schiphol gereden. Papa thuis en dikke knuffel gegeven en natuurlijk mijn lieve kat ook (alleen Jimmy, Caro was er niet). Mam heeft me voor de deur afgezet, niet mee naar binnen gegaan, dat wilde ik niet .

Toen tickets printen en koffer afleveren. 5 minuten werk. Daarna door de duale. Ook weer 5 minuten werk. En richting gate. Je raad het al, ook weer helemaal 5 minuten werk. Haha! Waarom moest je ook al weer zo vroeg aanwezig zijn..... heerlijk zo rustig en overal kunnen doorlopen .

Nu ik hier eenmaal zit bij de gate begint de rust te komen. Gelukkig! Nog even geduld en dan mag ik boarden. Dan ben ik echt op weg .

Groetjes Marije

1. Laura:
    1 december 2015
    Lieve Marije,

Ik heb je vorige week nog even gedag kunnen zeggen op het werk :) Ik wens je een hele goede vlucht (lekker slapen??). Geniet van je avontuur, ik ben benieuwd naar je blog. Leuk dat we je kunnen volgen! Tot in het nieuwe jaar ;) xx Laura